Registrering av nye spillere

Slik registrerer du nye spillere som skal spille for ditt lag:

1. Send denne linken til spiller/foresatte for å informere om hva det betyr å være medlem av Molde FK Bredde: https://www.moldefk.no/om-klubben/bredde/breddeavdelingen/spiller/ny-i-mfk
  2. Be foresatte evt. spilleren selv om å registrere seg i Min Idrett og søke om medlemskap i Molde Fotballklubb: Bli medlem
  3. Send en e-post til [email protected] med navn på ny spiller.
    • Dersom spilleren skal ha drakt skriver du også størrelse på drakten og draktnummer
    • Dersom spilleren ønsker sesongkort på Aker Stadion skrives dette også i mailen.
    • Medlemmet vil da få tilsendt medlems-, trenings- og draktavgift samt faktura for evt. sesongkort. Spilleren blir da også registrert for dugnad.
    • Melde fra til dugnadsansvarlig og oppdatere lagslisten.
  4. Se informasjon om klubbskifte under.

Klubbskifte

Til og med 11 år:

Det kreves ingen registrering NFF/FIKS ved klubbskifte av spillere til og med det året de fyller 11 år. Medlemskap i klubben er gyldig fra den dagen medlemskontingent er betalt.

Fra fylte 12 år:

Fra fylte 12 år må lagleder sørge for at overgangsbestemmelsene følges før spilleren tas i bruk. Disse reglene finnes i NFF’s overgangsreglement.

Ved klubbskifte fyller spiller ut Samtykkeskjema.

Utfylt samtykkeskjema sendes til [email protected] eller leveres på Breddekontoret.

NFF Nordmøre og Romsdal vil da godkjenne overgangen og spilleren blir tilgjengelig i FIKS når overgangen er godkjent.