"Larne-drakten" auksjoneres ut

MFK stiller med splitter nye Europadrakter til årets ligaspill i UEFA Conference League! Første kamp hvor draktene brukes er mot Larne FC på Aker Stadion 3. oktober klokka 18:45. Draktene legges ut til auksjon ved kampstart.

Molde Fotballklubb samarbeider med MatchWornShirt om å auksjonere ut draktsett som benyttes i kamp. Auksjonen starter ved kampstart 3. oktober klokken 18:45.

Auksjonen vil dukke opp her

Det er draktene til MFKs startellever, samt draktene til alle spillerne som starter på benken som legges ut på auksjon. Draktene selges uvasket etter kampen og signeres av spilleren som hadde den på seg.

Morgendagens auksjon starter ved avspark og er eksklusive for MatchWornShirts nettsted og app.

Draktauksjonen fra kampen mot Larne blir den syvende i rekken av draktauksjoner, og den første muligheten til å slå kloa i den nye europadrakta.

Resten av sesongen er det planlagt at draktsettene fra følgende kamper blir lagt ut på auksjon:
10. november: Sarpsborg 08 – Molde (Tredjedrakten)
23. november: Brann – Molde (Blå hjemmedrakt)

NB! Det kommer på avgifter i tillegg til vinnerbudet på draktene.

Les mer om samarbeidet vårt med MatchwornShirt her