Frederik Ihler klar for Molde!

Vi reiste ikke tomhendte hjem fra Danmark. Den danske spissen Frederik Ihler (21) er nå klar for Molde! Ihler, som kommer fra Landskrona BoIS, har signert en kontrakt som strekker seg ut 2028.

Frederik Ihler, født 25. juni 2003, startet sin profesjonelle karriere i AGF Århus før han i fjor sommer gikk til Landskrona BoIS i Superettan. I Landskrona har han hatt en imponerende sesong med 7 mål på 14 kamper. Hans prestasjoner har gjort ham til en ettertraktet spiller, og vi er stolte over å sikre oss en spiller med hans kaliber.

Ihler beskrives som en rask og hardtarbeidende spiss, og er dermed et perfekt tilskudd til vår angrepsrekke. Han har internasjonal erfaring fra det danske U19-landslaget, der han blant annet har spilt med Valdemar Lund.

Ihler slutter seg til laget umiddelbart og har i dag, mandag, hatt sin første trening med laget. Han er registrert og klar til torsdagens viktige hjemmekamp mot Cercle Brugge.

Til kampen håper vi å se så mange som mulig på tribunene!
Kjøp billett her for torsdagens kamp på Aker Stadion!

Velkommen, Frederik, MFKs nye nummer 9!