Draktsettet til KBK-kampen auksjoneres ut

Molde Fotballklubb vil i samarbeid med MatchWornShirt auksjonere ut draktsettet som benyttes i morgendagens kamp.

Molde Fotballklubb samarbeider med MatchWornShirt om å auksjonere ut draktsett som benyttes i kamp. Auksjonen starter ved kampstart 18. september klokken 18:00.

Auksjonen vil dukke opp her

Det er draktene til MFKs startellever, samt draktene til alle spillerne som starter på benken som legges ut på auksjon. Draktene selges uvasket etter kampen og signeres av spilleren som hadde den på seg. I tillegg legges tre drakter som er signert av hele troppen ut til auksjon.

Morgendagens auksjon starter ved avspark og er eksklusive for MatchWornShirts nettsted og app.

Draktauksjonen fra kampen mot Kristiansund blir den sjette i rekken av draktauksjoner, og den første muligheten til å slå kloa i en brukt bortedrakt.

Resten av sesongen er det planlagt at draktsettene fra følgende kamper blir lagt ut på auksjon:
3. oktober: MFK – Larne (Årets Europa-drakt)
10. november: Sarpsborg 08 – Molde (Tredjedrakten)
23. november: Brann – Molde (Blå hjemmedrakt)

Les mer om samarbeidet vårt med MatchwornShirt her