2 hjemmekamper på 3 dager!

Vi har en innholdsrik vår i vente!

Første hjemmekamp er unnagjort. En fantastisk ramme rundt kampen, med blå himmel, sol, og fullsatt stadion! Molde åpnet best, men Rosenborg slo tilbake, og kampen endte til slutt med poengdeling.

Nye muligheter kommer, og nå kommer kampene på løpende bånd. Etter helgas bortekamp mot Lillestrøm, er det klart for to hjemmekamper på 3 dager! Søndag 30. april gjester Stabæk Aker Stadion og på onsdag er det duket for derbykamp mot Aalesund! Billettsalget har startet, så vær kjapp med å sikre deg billett!

Husk at du fortsatt kan kjøpe sesongkort. Selv om vi har passert fjorårets antall, er det fortsatt mulig å sikre seg faste gode plasser.

Med sesongkort kan du også bestemme at ditt lokale lag eller forening kan motta støtte fra Prosjekt Tilhørighet.

Kjøp av sesongkort eller abonnement gjør du her: herkommermolde

DSC00563.jpg
10 000 blåhvite tok turen til Aker Stadion i årets første hjemmekamp! Foto: Jonas Sande Ingebretsen

Molde - Stabæk

Neste hjemmekamp, som er mot Stabæk, har avspark søndag 30. april kl. 17.00. Ta med deg venner og familie, og kle dere i blått og hvitt. Et solid hjemmepublikum i ryggen er viktig, og dere har virkelig bidratt i serieåpningen.

Billetter kan kjøpes ved å klikke på linken under, hos Sport 1 Molde, eller i billettboden fra kl.15:30 på kampdagen.

Kjøp billetter til Molde - Stabæk her!

Molde - Aalesund

Allerede onsdag 3. mai er det klart for kamp mot Aalesund. Denne kampen er flyttet fra 6.august.

Selv om dette er en onsdag, skal vi skape en ramme rundt kampen som lokaloppgjøret fortjener. Møt opp og gi laget din støtte fra tribunen!

Avspark kl. 18.00

Billetter kan kjøpes ved å klikke på linken under, hos Sport 1 Molde, eller i billettboden fra kl.16:30 på kampdagen.

Kjøp billetter til Molde - Aalesund her!