RE-SIGNERINGER

Flere spillere på plass!

Planleggingen inn mot sesongen 2025 er i full gang og det er flere spillere som har signert nye avtaler for neste år.

Kaptein Laura Guldbjerg Pedersen signerer for et nytt år og blir med videre på reisen! Hun kom til Molde før årets sesong etter et opphold i Vålerenga å har igjennom året bidratt sterkt til lagets gode resultater hvor hun har vært på banen i 20 kamper og fikk med seg en scoring i den siste kampen for sesongen mot Tiller (den finner du på våre SoMe kanaler).

Laura Guldbjerg Pedersen

Marie Johannsdottir som kom inn fra Arna/Bjørnar før sesongen har også signert for det nye året! Etter et år preget av sykdom fikk Marie med seg 7 kamper for Molde kvinner A og 2 kamper for Molde kvinner B. Nå er hun klar for en ny periode i Molde og vi gleder oss til å se en sykdomsfri Marie tilbake!

Marie Rekdal Johannsdottir

Vår Sveitsiske lynkant Chiara Messerli har også signert en ny kontrakt og blir med oss videre opp i 1 divisjon! Hun kom til oss fra storklubben Young Boys i sommer og har bidratt godt i innspurten av sesongen med 6 mål på 8 kamper og en rekke gode prestasjoner.

Chiara Messerli