CUPKAMP MOT ROSENBORG

Inviterer til 3 runde i cupen!

I morgen onsdag 26/6 venter Rosenborg på motsatt banehalvdel for vårt fremadstormende lag, etter seiere mot KIL/Hemne (3-0) og Kolbotn (1-0 eeo.) får vi bryne oss på de regjerende cupmesterne her hjemme på det nylagte kunstgresset på Aker stadion kl 18:00.

Til kampen er alle lokale lag invitert og alt fra Ekko/Aurosen, Eide og ÅIF har meldt sin ankomst, vi gleder oss stort og ser frem til en fantastisk kamp med rammer rundt som vi ikke har sett tidligere her i Molde. Klubben er i gang med en offensiv satsing på kvinnelaget og dette viser potensialet som ligger i den!

Før kamp blir det fanzone på østsiden fra kl 17:00 med ballbinge og diverse annen morro!

Vi gleder oss til kamp og håper du kommer!

NM Molde - Rosenborg.jpg
Klare for kamp!

Billett kan hentes ut her (50 kr voksen og gratis for barn)!

Media kan få akkreditering her!

Til besøkende RBK fans

Inngang 6 er åpen for besøkende RBK supportere (bruk promokoden rbk24) i TicketCo for å få tilgang dit.