Partnercup 2024

Molde Fotballklubb ønsker din bedrift hjertelig velkommen til årets partnercup!

Den tradisjonsrike partnercupen har ikke vært arrangert siden 2019, og nå synes vi i Molde Fotballklubb at det er på høy tid å dra i gang Partnercup 2024! Iteam AS er regjerende mestre fra 2019, og vi håper mange lag melder seg på for å gi de konkurranse om den gjeve vandrepokalen!

Vi har den store glede av å invitere deg og din bedrift til
"Partnercup 2024" med påfølgende bankett her på Aker Stadion lørdag 7.september.

Idrettsarrangementet

Dette er god, gammeldags 7-er fotball. Dersom det skulle bli vanskelig å holde seg skadefri i oppkjøringen, eller at man har for få ansatte i egen bedrift til å stille lag, tillater vi maksimalt to eksterne spillere i troppen.

Av disse to kan man kun ha en på banen til enhver tid.

Kampene er korte, men intense, og kampene er på 10 minutter. Kampoppsettet vil bli klart så fort alle lag er påmeldte.

Hvert lag stiller med egne drakter, og vi stiller med vester ved behov.

Uten mat og drikke, duger helten ikke! Derfor vil det bli servert enkel mat og drikke gjennom hele dagen.

Bankett og fest

En stor idrettsprestasjon må selvfølgelig markeres, derfor er det naturlig og svært hyggelig å kunne invitere samtlige deltakere til banketten etter at pokalen er delt ut. Mer info om dette kommer.

Praktisk

Vi håper dere har lyst å bli med for å knive om den gjeve vandrepokalen denne lørdagen. Meld på ditt lag innen onsdag 28. august kl. 12.00, så holder vi dere oppdatert med komplett program og kampoppsett så fort alle bitene faller på plass.

Tentativ tidsplan er at vi begynner 12:30, med finale kl 17:00, og bankett fra 19:30. Disse tidspunktene kan endres noe avhengig av antall påmeldte lag.

Pris for å delta er kr 900,- pr. person, og dette inkluderer deltakelse på cupen, mat og drikke mellom kampene og bankett i Restauranten.

Spre informasjonen til alle i din bedrift, og meld på vinnerlaget!

Påmelding på e-post til [email protected]

Velkommen!